Online reserveren

handig, wanneer het jou uitkomt

Kies voor het gemak van online reserveren

Je kunt ons telefonisch bereiken via 0226 – 75 60 58 voor het maken van een afspraak. Hierbij kan het voorkomen dat wij tijdens een behandeling de telefoon niet direct kunnen beantwoorden of dat je niet in de gelegenheid bent om tijdens onze werkuren te bellen. Daarom kun je bij ons, wanneer het jou uitkomt, eenvoudig online reserveren voor een heerlijke behandeling.

Klik door naar onze online reserveringspagina en log als klant van Refresh in met je eigen account. Heb je nog geen account, dan kun je die direct aanmaken.

De mogelijkheden van jouw eigen account

Na keuze van de gewenste behandeling en specialist worden per datum de beschikbare tijden getoond. Met je eigen account heb je altijd zicht op je geplande afspraken, ontvang je voortaan een bevestigingsmail na inplannen en 24 uur van te voren een handige herinneringsmail. Je kunt daarnaast met je eigen account je contactgegevens beheren en geplande afspraken wijzigen of annuleren*.

Hulp nodig bij online reserveren?
Waar kan ik inloggen? 
Klik via deze link door naar onze online reserveringspagina en log in met je account of maak als nieuwe klant een account aan.
Ben je al klant bij Refresh?
Dan hebben wij waarschijnlijk al een account voor je aangemaakt met het e-mailadres die we eerder hebben geregistreerd. Vraag dan voor dat e-mailadres een nieuw wachtwoord aan via ‘wachtwoord vergeten’. Dan ontvang je per email direct een reset wachtwoord en kun je na inloggen een (nieuw) wachtwoord aanmaken.
Ben je jouw wachtwoord vergeten?
Via ‘wachtwoord vergeten’ kun je een reset wachtwoord aanvragen.
Tot wanneer kan ik een afspraak annuleren?
* Indien een afspraak minder dan 24 uur vooraf wordt geannuleerd, zijn wij genoodzaakt 50% van de geplande behandeling in rekening te brengen. Je kunt er ook voor zorgen dat een vervangend persoon de behandeling op hetzelfde tijdstip overneemt.
Heb je extra hulp nodig?
Neem dan vooral contact met ons op, wij helpen je graag verder.